Aon Korporacija je još jednu uspešnu godinu svog poslovanja sumirala u vidu objaviljivanja Aon Fact Sheet, koji na jednostavan i pregledan način govori o osnovnim pokazateljima poslovanja i strukture same Korporacije. Aon Fact Sheet možete preuzeti na sledećem linku:
Novosti
Više o ovome pročitajte na strani O nama / Karijera.
Proslava povodom 10 godina Aon-a u Srbiji je održana 24. septembra 2012. u Hotelu Hyatt Regency Beograd. U prisustvu velikog broja klijenata ACB/Aon-a, osiguravača i partnera, kao i gostiju iz inostranstva, veče je proteklo u pravoj rođendanskoj atmosferi. Pored domaćina, za dobru atmosferu i sadržajan program potrudili su se muzički band Betty Boom i voditelj programa Igor Blažević - Inspektor Blaža.
Aon Korporacija je još jednu uspešnu godinu svog poslovanja sumirala u vidu objaviljivanja Aon Fact Sheet, koji na jednostavan i pregledan način govori o osnovnim pokazateljima poslovanja i strukture same Korporacije. Aon Fact Sheet možete preuzeti na sledećem linku:
http://www.aon.com/attachments/fact-sheet/AonCorpFactSheet_Feb_15.pdf
Čikago, 13. Januar 2012 – Opisujući ovu promenu kao važan korak u strategiji globalnog rasta firme, Aon Korporacija (NYSE:AON), svetska vodeća firma u pružanju usluga risk menadžmenta i HR rešenja, danas je objavila da će preseliti svoje sedište u London. Ova promena omogućava bolji pristup rastućim tržištima i koristi bolje mogućnosti strateške blizine Lojdsovom i Londonskom tržištu kao ključnim čvorištima za brokere osiguranja.
Kao broker osiguranja koji posebnu pažnju posvećuje novinama na tržištu osiguranja, ACB Vam sa ponosom predstavlja prvi ACB Insurance Newsletter. Od Decembra 2011, svakog meseca ćemo nastojati da Vas na jednostavan i prijemčiv način informišemo o novinama na tržištu osiguranja koje smatramo značajnim, kao i o tome šta ima novo kod nas. Za početak, teme nekoliko narednih izdanja će biti vezane za životno osiguranje koje u prethodnom periodu beleži razvoj novih proizvoda koji potencijalnim korisnicima nude sve veće mogućnosti izbora. ACB i na ovaj način želi da podrži razvoj novih proizvoda i ujedno da istakne sopstvene prednosti u pogledu mogućnosti da svojim klijentima obezbedi ponude osiguranja više renomiranih domaćih osiguravača u potpunosti u skladu sa ličnim preferencama.